Industria de împachetare (packaging)

Ce înseamnă industria de împachetare (ambalare) azi și care sunt tendințele cele mai importante care o pot influența? Ce anume îi influențează pe consumatori?

Industria din zilele noastre este complet schimbată față de ceea ce era în urmă cu câteva decenii. Astăzi, clienții au devenit nu doar mai exigenți în ceea ce privește calitatea ci și mai atenți cu privire la efectele procesului de producție asupra mediului ori efectele pe care produsele pe care le cumpără, utilizează și ulterior aruncă, le produc. Suntem mai conștienți de faptul că resursele planetei nu sunt nelimitate și prin urmare, că trebuie să fim atenți la felul în care consumăm aceste resurse. De aici, și o atenție sporită pentru reciclare.

O industrie în continuă creștere

Consumul crește odată cu populația și cu puterea de cumpărare a acesteia. 6% din producția totală de materiale de împachetat aparține Europei de Est, un procent ridicat ținând cont de faptul că această regiune a Europei este încă în dezvoltare. Piața de desfacere pentru aceste materiale este de asemenea ridicată, și în țara noastră, crescând de la an la an odată cu consumul. Care sunt însă tendințele pieței și ce anume își doresc consumatorii, companii și persoane fizice, de la industria de împachetare?

1. Sustenabilitate

Ce înseamnă acest lucru? Ei bine, așa cum am amintit deja în secțiunea introductivă, oamenii au devenit mai responsabili cu privire la mediul înconjurător. Și, la rândul lor, se așteaptă ca și companiile producătoare sau distribuitoare de bunuri de consum, să adopte aceleași valori. Prin urmare, vor alege întotdeauna companiile care dau dovadă de bună credință în relația cu medul înconjurător, care oferă produse din materiale reciclabile și eventual, soluții de reciclare și reconversie a materialelor folosite.

2. Comoditate

Chiar dacă oamenii au devenit mai conștienți în ceea ce privește mediul înconjurător, în același timp, ei sunt din ce în ce mai comozi. Rata de penetrare a Internetului și accesul la servicii imediate prin intermediul telefoanelor sau a computerelor a dus la schimbări semnificative în ceea ce privește felul în care oamenii cumpără produse și servicii. Prin urmare, cu cât acestea sunt mai la îndemână și mai ușor de achiziționat, cu atât mai prospere vor fi și companiile care se adaptează acestor tendințe.

Pentru piața de ambalaje, aceste idei se traduc în adaptabilitate cu privire la modelele de cutii și materiale auxiliare oferite, la metode de comandă cât mai eficiente și mai rapide și evident, la o ofertă adaptată mereu cerințelor utilizatorului.

3. Autenticitate și încredere

Consumatorii de azi își doresc produse de calitate superioară dar în același timp, se așteaptă și la o comunicare directă și eficientă cu producătorii și furnizorii acestor produse. Comunicarea eficientă, calitatea superioară și sistemele de livrare imediată eficiente, crează încredere între companii și clienții acestora. La fel de importantă este și capacitatea de adaptare a ofertei în funcție de cerințele și doleanțele clienților.

Axtrom vine în întâmpinarea clienților cu soluții de împachetare (packaging) pentru orice produse ți folosind materiale recliclabile și de înaltă calitate.

 

Produse din aceeasi categorie